Battery Point to projekt powstały z połączenia sił i pomysłów firm Inter Cars i Varta. Całym założeniem kampanii było uświadomienie kierowców, że sprawnie działający akumulator może mieć bezpośrednie przełożenie na ich codzienne życie. Cała kampania swój początek miała w grudniu 2020 roku czyli w samym sercu pandemii Covid-19. Nie trzeba dopowiadać, że dla produkcji filmowych był to okres nie lada problemów. Natomiast nie poddawaliśmy i stawialiśmy czoła wyzwaniom. Więc gdy dostaliśmy zlecenie od agencji BeDegital od razu wzięliśmy się do pracy. W pierwszej edycji projektu powstały trzy spoty, przy których odpowiadaliśmy za współtworzenie założeń kreacyjnych dzięki którym mogliśmy zacząć dalsze działania. Zaczęliśmy scouting lokacji, castingu bohaterów, ogólne przygotowania produkcyjne, zleciliśmy rozrysowanie storyboardów i nieuchronnie zbliżaliśmy się do dni zdjęciowych. Po zakończonej części preprodukcji i produkcji płynnie weszliśmy w czas postprodukcji, w której odpowiadaliśmy za udźwiękowienie, zrealizowanie animacji, montaż i kolor korekcję
Finalnie projekt doczekał się drugiej edycji i w sieci możecie obejrzeć aż sześć odcinków “Elektryzujących historii”.
“Każda część jest ważna”
“Jednym kliknięciem”
“Skok prawie idealny”
“Mamusia się nie denerwuje”
“Czy zdąży do szpitala”
“Nie ryzykuj jej szczęścia”