To przykład projektu wielowymiarowego, w którym zrobiliśmy naprawdę wiele! Materiały instruktażowe dla marki, nagrania “Przygody w Ogrodzie”, regularne rolki na Instagram marki - to tylko część formatów jakie realizujemy na zlecenie Piloci Agency. Ale po kolei.
Briefing | Planowanie:
Lubimy się rozumieć dlatego zaczynamy od trójstronnego spotkania z zespołami marki Cellfast, agencji tak by każdy poznał cele i wymagania dotyczące produkcji materiałów. Omawiamy formaty w jakich chcemy nagrywać i to jakich wideo w danym momencie potrzeba.
Tworzenie koncepcji:
Klient jest dla nas najważniejszy dlatego słuchamy jego potrzeb i chcemy się wpasować w jego identyfikację wizualną. Wychodzimy z inicjatywą i proponujemy różne wersje scenariuszowe, które zawsze uwzględniają specyfikę przyjętych wcześniej celów i założeń komunikacyjnych, różnych dla poszczególnych formatów.
Wybór lokacji | Rekwizyty | Aktorzy
Przeglądamy wiele propozycji tak by starannie wybrać lokację pod konkretne potrzeby nagrań, pilnujemy każdego elementu scenografii potrzebnych do zrealizowania planowanych zdjęć. Przeprowadzamy castingi i konsultujemy je z klientem tak by spełnić oczekiwania.
Co potem?
Po zakończonych dniach zdjęciowych zaczynamy postprodukcję! Patryk montuje materiały tak by jak najszybciej wrócić z pierwszymi układkami wideo do klienta, po akceptacji Sebastian przystępuje do color gradingu, a gdy wszystko mamy już zaakceptowane przekazujemy pliki emisyjne.
Voilà - gotowe!