Najważniejsze to umieć wyciągać wnioski z popełnionych błędów - nawet tych, które negatywnie wpłynęły na Naszych klientów. Dzięki temu można się rozwijać i dokładnie tak było w przypadku Prowly. Cztery HiStorie popełnionych fuck-up’ów, które dzięki ciężkiej pracy i trafnym pomysłom udało się wyprowadzić na prostą.
Nasze zadanie w tej produkcji polegało na ogólnym prowadzeniu projektu, przygotowaniu adaptacji scenariuszy napisanych przez agencję. Research lokacji, zebranie rekwizytów, propozycji kostiumów, przygotowanie aktorskie pracowników firmy, przeprowadzenie planu, montaż kolor i tłumaczenie na język angielski.
Na czym więc polegała wyjątkowość tych nagrań? Na pomyśle i to nie byle jakim, bo odważnym. Nie każda firma zdecydowałaby się obnażyć swoje błędy i upublicznić je w formie kampanii.
Zaczęliśmy od produkcji “TAXI”, czyli momentu gdy spotkania z klientami Prowly miały miejsce właśnie w tych samochodach, bo nie było jeszcze biura - ciekawe rozwiązanie, niesztampowe, a za to jakie skuteczne! Później przenieśliśmy się do roku 2020 i samego serca pandemii - momentu, w którym SEMrush włączył Prowly w swoje struktury. Kolejnym krokiem było pokazanie wyjścia z fuck-up’u, który pojawił się po jednej z aktualizacji narzędzi firmy i kiedy naprawdę wielu klientów było niezadowolonych. Ostatnim spotem, który zrealizowaliśmy to - Internal Beauty - czyli opowieść o dobroci serca, wsparcia drugiego człowieka w momencie kryzysu, odpuszczenia swoich dóbr i wygód na rzecz wyższego celu. W momencie wybuchu wojny w Ukrainie biuro Prowly zmieniło się w tymczasowy dom dla uchodźców.
Co myślicie o tej kampanii? My cieszymy się, że mogliśmy dołożyć do niej swoją cegiełkę!